RETOURBELEID
Er kunnen twee redenen zijn waarom je een bestelling of een deel daarvan wilt retourneren. Neem contact op met info@eetmee.be zodat wij weten dat het product retour komt; meestal ontvang je binnen één werkdag de instructies en informatie voor het terugsturen. Verstuur niets voordat je een reactie van ons hebt ontvangen.
Let op: de verzendkosten voor het retourneren bij herroeping worden niet door ons vergoed.
Mogelijke redenen
Retourneren (herroeping):
Volgens de Europese regelgeving mag een consument een online besteld product binnen 14 dagen terugsturen. Je hoeft geen reden op te geven waarom je het product retourneert (al mag dat natuurlijk wel). Kies deze optie wanneer je de aankoop wilt annuleren. Gaat het om één of enkele producten uit een grotere bestelling, vermeld dan in de mail precies om welke producten het gaat. Meer informatie over herroeping vind je in de Algemene Voorwaarden.
Omruilen (garantie):
Is een product beschadigd of werkt iets niet goed? Geef in de mail aan welk onderdeel defect is. We kunnen je vragen om een foto ter controle.